Terug naar overzicht
Storingen en helpdesk
Maak een afspraak

Storingen en helpdesk

Redding is altijd nabij 

 Onze helpdeskmedewerkers bieden vanop afstand antwoord op al uw vragen en lossen problemen gericht op. Zij zijn vertrouwd met uw ICT-netwerk waardoor ze meteen mee zijn met uw verhaal. Bij ernstige problemen of storingen komt een medewerker nog dezelfde dag ter plaatse.

Telefonische helpdesk
Onze helpdesk omvat een totaalservice voor uw volledige ICT-netwerk. Voor elk probleem staan uw helpdeskmedewerkers voor u paraat. Uw vaste aanspreekpunten zijn vertrouwd met uw netwerk, waardoor u altijd iemand aan de lijn hebt die uw situatie kent. 

U bepaalt vrij de beschikbaarheid van onze helpdesk voor uw medewerkers: 
13x5: alle weekdagen van 7 uur ’s ochtends tot 20 uur ’s avonds
24x7: altijd bereikbaar, ook ’s nachts en in het weekend

U hebt zelfs de mogelijkheid om de volledig helpdesk van uw eigen IT-dienst aan ons toe te vertrouwen. Wij werken dan onder uw naam. Alle oproepen, inclusief de opvolging, worden systematisch geregistreerd zodat u altijd op de hoogte blijft.  

Interventies ter plaatse
Bij grote problemen of dringende storingen komen wij meteen langs. Ook als u geen klant bent van EuroSys helpen wij u graag uit de nood.