Terug naar overzicht
Storingen en helpdesk
Maak een afspraak

Storingen & helpdesk

Redding is altijd nabij 

Onze helpdeskmedewerkers bieden vanop afstand antwoord op al uw vragen en lossen problemen gericht op. Zij zijn vertrouwd met uw ICT-netwerk waardoor ze meteen mee zijn met uw verhaal. Bij ernstige problemen of storingen komt een medewerker nog dezelfde dag ter plaatse.

Telefonische helpdesk (Tel. +32 11 60 90 07)
Onze helpdesk omvat een totaalservice voor uw volledige ICT-netwerk. Voor elk probleem staan onze helpdeskmedewerkers voor u paraat. Uw vaste aanspreekpunten zijn vertrouwd met uw netwerk, waardoor u altijd iemand aan de lijn hebt die uw situatie kent. 

U bepaalt vrij de beschikbaarheid van onze helpdesk voor uw medewerkers: 
13x5: alle weekdagen van 7 uur ’s ochtends tot 20 uur ’s avonds
24x7: altijd bereikbaar, ook ’s nachts en in het weekend

U hebt zelfs de mogelijkheid om de volledige helpdesk van uw eigen IT-dienst aan ons toe te vertrouwen. Wij werken dan onder uw naam. Alle oproepen, inclusief de opvolging, worden systematisch geregistreerd zodat u altijd op de hoogte blijft.  

Interventies ter plaatse
Bij grote problemen of dringende storingen komen wij meteen langs. Ook als u geen klant bent van EuroSys, helpen wij u graag uit de nood.