Terug naar overzicht

Zou het niet geweldig zijn dat een ICT-dienstverlener zou worden vergoed, niet op basis van de uren die werden gepresteerd, maar op basis van hoe vlot medewerkers met de systemen en het netwerk hebben kunnen werken?

Een geheel nieuwe vorm van dienstverlening (uniek concept)

Zo’n vorm van dienstverlening is erg logisch, maar in de praktijk moeilijk realiseerbaar? Dat was vroeger misschien wel zo, maar sinds kort niet meer! EuroSys heeft namelijk een heel concept met bijbehorend softwareplatform uitgewerkt waarbij de tevredenheid van de gebruikers permanent kan worden gemeten. Die tevredenheid bepaalt via een uitgewerkt concept de prijs die uiteindelijk voor onze dienstverlening moet worden betaald. Loopt alles zoals het hoort, dan betaalt een klant de vooraf afgesproken prijs. Als jouw medewerkers minder tevreden zijn over onze IT-support, dan betaal je ook minder voor onze dienstverlening.

De medewerker van de klant staat centraal

Het idee voor deze nieuwe dienstverlening is eigenlijk ontstaan uit de vaststelling dat niet alleen bedrijven klant zijn van EuroSys, maar ook – en misschien zelfs vooral – de medewerkers van die bedrijven. Zij werken elke dag met de digitale middelen die wij voor hen onderhouden. Zij ondervinden elke dag of we ons werk zeer goed doen, of net niet.

Het uitgangspunt voor ExperITo was die gebruikerservaring. De ‘eXper’ staat dan ook voor experience. Als de gebruikers goed en vlot kunnen werken met hun digitale werkplek, dan doen we ons werk goed. Die tevredenheid meten en onszelf een soort van boete-systeem in de vorm van een prijskorting opleggen als hier of daar iets minder goed werkt, dat was een interessante benadering die we verder wilden uitwerken. Klanten kunnen nu kiezen om niet meer te werken met SLA’s, maar met ExperITo. 

Hoe werkt ExperITo?

Alhoewel er een gedetailleerd en goed uitgewerkt systeem achter schuilgaat, is de werking van ExperITo zeer eenvoudig.

Elke medewerker heeft in zijn systeembalk permanent een knopje waarop zij of hij zijn tevredenheid kan aanpassen. Er zijn 3 niveaus, elk met een eigen smiley-icoontje: zeer tevreden, minder tevreden, ontevreden.

Als iemand zijn status wijzigt, wordt gevraagd om kort even te omschrijven waarom de tevredenheid achteruit of vooruit is gegaan. Dat geeft de technici van EuroSys de gelegenheid om snel gepast te reageren.

Kortom, wij zijn pas tevreden als jouw bedrijf en werknemers tevreden zijn. 
Neigt de pijl naar links? Dan gaan we er alles aan doen om jullie terug tevreden te stellen en willen we deze ontevredenheid compenseren door onze dienstverlening tijdelijk aan een lagere prijs aan te bieden. Zo tillen we onze service terug naar een hoger niveau. In deze exclusieve formule, die bovendien uniek is, is de tevredenheid van jouw medewerkers rechtstreeks gelinkt aan onze prijs. De aangeboden korting, ter compensatie van tijdelijke ontevredenheid, kan oplopen tot wel 20 procent.

Op die manier creëren we samen met onze klanten voor iedereen een gelukkige werkplek. Want dat is uiteindelijk toch ons einddoel.

Welke voordelen biedt ExperITo?

  • Snelle en efficiënte oplossing van IT-problemen
  • Feedback van de uiteindelijke gebruikers van je IT: je werknemers
  • Continue monitoring van de tevredenheidsgraad
  • Handig overzicht van de evolutie van de tevredenheid
  • Gelukkige werknemers, in een gelukkige werkplek!

Wij willen onze klanten helpen om het beste te halen uit hun medewerkers

Voor heel veel medewerkers is ICT onmisbaar geworden bij de uitoefening van hun job. Als die niet naar behoren werkt, vertraagt dat het werk. Systemen die niet werken, denk dan bijvoorbeeld aan het internet dat uitvalt, maakt heel wat mensen zelfs gewoon technisch werkloos. 

Maar het hoeft niet altijd aan de systemen te liggen. Als iemand niet goed weet hoe bepaalde software werkt, of niet alle mogelijkheden ervan gebruikt, dan kan ook dat tot frustraties en vertragingen leiden. Omgekeerd kunnen digitale hulpmiddelen, als ze goed werken en juist worden gebruikt het beste in mensen naar boven halen. 

Daarom werkt onze tevredenheidsbarometer ook breder dan voor onze dienstverlening alleen. Hij kan helpen bij het ontdekken van problemen en ongemakken die met andere middelen zoals opleidingen verholpen kunnen worden. En ook daar willen we helpen waar we kunnen. EuroSys wil het beste uit elk van jouw medewerkers halen. En dat doen we door hen gelukkig te maken op hun werkplek.  

webinar experito 21.10.2021

*Past het tijdstip van het webinar niet voor jou? Schrijf toch in en ontvang de recording!*

Wil je meer te weten komen over onze ExperITo-formule en hoe ze precies werkt? Aarzel dan niet om, helemaal vrijblijvend, een afspraak te maken met één van onze experts. Of SCHRIJF IN voor ons gratis webinar op 21.10.2021 om 11u en kom in 30 minuten tijd te weten wat deze unieke formule kan betekenen voor jouw organisatie met als einddoel gelukkige, veilige (digitale) werkplekken te creëren.