Terug naar overzicht
Glas Ceyssens

Toegepaste oplossingen

Maak een afspraak

Glas Ceyssens

Beste oplossing én beste aanpak

EuroSys installeerde IP telefonie bij Glas Ceyssens.

“Beste oplossing én beste aanpak”

Glas Ceyssens uit Heusden-Zolder selecteerde EuroSys als vaste installatie- en servicepartner voor telefonie en IT. “Tijdens de bouw van het tweede kantoorgebouw rees de vraag hoe het verder moest met onze telefonie”, vertelt plant manager Fabrizio Briganti. “Onze klassieke telefooncentrale had onvoldoende capaciteit om de uitbreiding op te vangen.”

Glas Ceyssens bevroeg verschillende telefoniespecialisten, waaronder EuroSys, naar mogelijke oplossingen. “EuroSys argumenteerde helder en duidelijk voor één IP telefooncentrale die beide gebouwen aanstuurt. Het voorgestelde systeem laat ons de komende jaren toe om flexibel mee te groeien, niet alleen in gebruikers maar ook met de mogelijkheden van Voice over IP. We moesten in de nieuwbouw geen aparte telefoonkabels voorzien. Het hele telefoonsysteem werkt gewoon op het datanetwerk.”

 Glas Ceyssens koos niet enkel voor EuroSys vanwege de voorgestelde technische oplossing. “De volledige professionele aanpak, met inbegrip van de naservice, sprak ons aan. Daarnaast stonden we verbaasd van de indrukwekkende referentielijst.” Ook naar de uitvoering stelde Glas Ceyssens bijzondere eisen. “De installatie moest gebeuren tussen Kerstmis en Nieuwjaar, wanneer we hier de deuren sluiten. EuroSys deed wat we verlangden. Op de eerste werkdag van het nieuwe jaar konden we bellen met onze 35 nieuwe Innovaphone toestellen.”