Terug naar overzicht
08-08-2016

Hoe printkosten verlagen of optimaliseren?

Veel KMO’s of enterprise-bedrijven ondervinden problemen met hun huidige printer- en kopieerpark. Zo blijkt elke dag weer uit de vragen van onze klanten.  Grootste problematiek? Te hoge en onoverzichtelijke facturen en slechte of te trage service met lange downtime tot gevolg. Veel ondernemingen kennen het bedrag van deze slapende kost niet. Ze schrikken als we ze in kaart brengen op basis van hun huidig contract en verbruik.

Succesformule optimaliseert printcontract

Wij werkten in de afgelopen jaren besparende en innoverende formules uit voor kleine en grote bedrijven. Elke onderneming van KMO tot enterprise-bedrijf staat op onze bucketlist om een besparing en/of een optimalisatie uit te werken. Via een gratis bezoek en analyse van de bestaande printcontracten leggen we een TCO op tafel met de mogelijke besparing en de bijbehorende ROI.

Beloften die we alleen blijven inlossen door samen te werken met 2 grote fabrikanten: Kyocera Document Solutions België en Hewlett Packard België. Met Kyocera zijn we Certified Agent, met HP Managed Printing Services partner.

Elke dag komen er nieuwe prospecten bij die voor ons kiezen en een printcontract afsluiten. Resultaat? Een gestage groei, maand na maand/jaar na jaar.

Aanvaard marketing-cookies om deze video te bekijken.
Aanvaard marketing-cookies om deze video te bekijken.

Waarom Kyocera of HP?

  1. Grondige audit
    Kyocera en Hewlett Packard hanteren een unieke formule die verder gaat dan het registreren van het aantal effectief gemaakte afdrukken. Ze onderzoeken ook hoeveel inkt/toner er nodig is om een document af te drukken. Hoe vaak wordt er niet een document geprint met alleen maar een logo, briefhoofd of e-mailadres? Onze klanten betalen voor dergelijke printopdrachten een eerlijke en correcte prijs in plaats van de full A4 kleuren-prijs. De prijs voor kleur komt zo aardig in de buurt van de mono printprijs.

  2. Voorraadbeheer
    Geen kopzorgen meer om de levering van de nodige inkten/toners/ supplies. Geen printers meer die uitvallen omdat de toner/inkt leeg is. Wij vullen de voorraad automatisch aan als er een toner vervangen wordt. Op die manier blijft de lokale stock op peil en kunt u zich bezighouden met uw core business.

  3. Perfecte service
    Natuurlijk krijgt u graag antwoord op uw vragen. Daarom geniet u van een vlekkeloze dienstverlening na de verkoop door ervaren service engineers van de leverancier.

  4. Financiële transparantie
    Beide leveranciers (Kyocera en Hewlett Packard) bieden een overzichtelijke en correcte facturatie.

  5. Duurzame samenwerking
    Last but not least … EuroSys staat als contractbeheerder garant voor een stabiele maar vooral lange termijnrelatie met proactieve periodieke opvolging.

Besparen op print?

Is uw bedrijf toe aan een print-uplift of wenst u onze meerwaarde en besparing te kennen?
Neem gerust contact op: mail naar [email protected] of bel naar 011/24.69.12 (Fabia Roman, Internal Sales Consultant).

Danny Willekens
Printing & Solutions consultant

LinkedIn
Tel +32 11 24 69 48

d[email protected]