Terug naar overzicht
30-09-2020

Webinar Teamleader quick wins - 23.10.2020

 

 

Met Teamleader werk je efficiënter en win je enorm veel tijd. Tijdens onze live webinar op 23 oktober tonen we je graag enkele Teamleader quick wins om je bedrijf digitaal te beheren.

Schrijf je nu in voor dit webinar

Quick win #1: Orde in je klantenbestand, rust in je hoofd

Met CRM van Teamleader heb je alle informatie van klanten en contacten op één plaats. Adressen, gemaakte afspraken, de communicatiegeschiedenis… Makkelijk toegankelijk voor jou of je collega’s.

(potentiële) klanten managen staat centraal in Teamleader. Al de rest - zoals offertes, facturen en het managen van projecten - stroomt daaruit voort.

Quick win #2: Bespaar tijd met de automatische invulfunctie van Teamleader

Knip en plak jij graag een heleboel stukjes tekst om alle informatie over (potentiële) klanten bij te houden?

Wij ook niet.

Daarom is de BTW-functie van Teamleader zo handig. Wanneer je een nieuw bedrijf aan Teamleader wil toevoegen, kan je gewoon het BTW-nummer invullen. Teamleader vult dan automatisch bedrijfsnaam en adres aan.

Quick win #3: Wist je dat er maar liefst 6 verschillende manieren zijn om contacten toe te voegen aan Teamleader?

Zes!

Je kan contacten toevoegen...

  1.  manueel door het formulier op de contactpagina in te vullen.
  2. en masse door ze te importeren
  3. vanuit e-mails die je krijgt
  4. door een visitekaartje te scannen met onze mobiele app (hoe cool is dat!)
  5. via het Teamleader ticketingsysteem
    En veruit onze favoriete manier:
  6. met één klik vanop iemands LinkedInprofiel

Quick win #4: 43 seconden en we maken een deal... 

Teamleader helpt je om georganiseerd (en stress-vrij) te blijven.

Hoe?

Door het creëren van een verkoopkans (=deal) in Teamleader, kan je een potentiële klant volgen vanaf het eerste contact tot wanneer je betaald wordt.

Nadat je een deal hebt gemaakt, kan je offertes, facturen, projecten, etcetera maken. En al die informatie wordt op één plek opgeslagen.

Daar vind je ook terug wanneer je de deal hebt gemaakt, een geschiedenis van alle vergaderingen, telefoontjes en e-mails met betrekking tot die deal, en nog veel meer.

Quick win #5: Maak je volgende offerte met Teamleader. Dat heet tijdwinst.

Vind jij offertes maken ook zo’n tijdverspilling?

Teamleader maakt offertes opstellen snel en pijnloos.

Bovendien raadpleegt en tekent je klant de offerte online via Teamleader’s CloudSign.

Handig toch?

Quick win #6: Met Teamleader kan je tools mixen en matchen om de workflow te krijgen die werkt voor jou.

Met Teamleader hoef je niet steeds te wisselen tussen programma's.

Dat komt omdat Teamleader integreert met de tools die je al gebruikt. Koppel je e-mail, agenda, marketing- en boekhoudsoftware, LinkedIn en nog een heleboel andere programma’s.

geïntegreerde tools teamleader

Onze klant Stiemerheide: Tijdwinst en betere service dankzij de cloud.

Het Limburgse hotel Stiemerheide stapte, met de hulp van EuroSys, over van papieren dossiers en lokale IT naar een cloudaanpak voor gegevensopslag en de digitale opvolging van offertes, klantenrelaties en reservaties. Daardoor werkt iedereen veel efficiënter en correcter en krijgen de klanten een betere service.

Lees hier hun verhaal.

Teamleader bij Stiemerheide, klant van EuroSys

Praktisch

Tijdstip: 23 oktober 2020 van 11u tot 11u30
Sprekers: Wendy Daniels, Business Productivity Consultant EuroSys & Iza Marquenie, Partner Manager Teamleader

Schrijf je nu in voor dit webinar