Terug naar overzicht

Het EuroSys Serviceplan Preventief Onderhoud - Terug tijd voor jouw kernactiviteiten!

EuroSys Serviceplan Preventief Onderhoud

Jouw vertrouwde netwerkspecialist van EuroSys komt volgens een afgesproken frequentie bij je langs. Hij onderwerpt alle belangrijke netwerk- en serverparameters aan een controle en stuurt bij waar nodig. Hij bekijkt onder andere volgende facetten: 

  • Volstaat de opslagcapaciteit? 
  • Verlopen de back-ups zoals het moet? 
  • Zijn er updates nodig? 
  • Gebeurt de beveiliging zoals het moet? 
  • Werkt de antivirus nog accuraat?
  • … 

Professioneel

EuroSys werkt uitsluitend met gecertificeerde medewerkers en investeert permanent in de vorming van medewerkers. We zullen steeds oplossingen voorstellen waarvan we kunnen garanderen dat ze succesvol zijn.

Kosten-effectief

Als je intekent op ons Serviceplan, bespaar je als KMO op de standaard tarieven. Daarbovenop krijg je een volledige en uitgebalanceerde dienstverlening, zodat we nakende problemen in jouw bedrijf meestal kunnen voorkomen. Bovendien past EuroSys zijn tarieven aan afhankelijk van de certificatie van de technieker en de dringendheid van de interventie.

Ondersteunend

EuroSys maakt voor jou grafisch een volledig projectdossier op, waarmee zowel onze network engineers als jouw interne medewerkers in één oogopslag beschikken over de nodige informatie over de gebruikers, hardware en software die aanwezig zijn op jouw locatie(s).

ICT Service Behoeften

EuroSys levert diensten die zich richten op het implementeren en onderhouden van een nieuwe of bestaande netwerkinfrastructuur bij onze klanten. Dit wil zeggen:

  • Analyse
  • Consultancy
  • Installatie & configuratie van server-based oplossingen
  • Monitoring & beheer op afstand van serverinfrastructuur
  • Opstellen & controle van procedures voor back-up, antivirus en beveiliging
  • Preventief onderhoud van uw computersystemen
  • Opleiding & begeleiding van de gebruikers
  • Optimalisatie van de ICT-infrastructuur

Diensten van het EuroSys Serviceplan

  • Preventief onderhoud
  • Onbeperkte telefonische beschikbaarheid tijdens kantooruren
  • Licentiebeheer
  • Jaarlijkse Security Scan
  • Remote monitoring: hoe hoog is uw beschikbaarheid
  • 24u support
  • ivITa (proactief beheer van uw informaticasystemen)