
Storingen en helpdesk
Redding is altijd nabij
Onze helpdeskmedewerkers bieden vanop afstand antwoord op al uw vragen en lossen problemen gericht op. Zij zijn vertrouwd met het ICT-netwerk op uw school waardoor ze meteen mee zijn met uw verhaal. Bij ernstige problemen of storingen komt een medewerker meteen ter plaatse.
Telefonische helpdesk
Onze helpdesk omvat een totaalservice voor uw volledige ICT-netwerk. Voor elk probleem staan onze helpdeskmedewerkers voor u paraat. Uw vaste aanspreekpunten zijn vertrouwd met uw schoolnetwerk, waardoor u altijd iemand aan de lijn krijgt die uw situatie kent.
U bepaalt vrij de beschikbaarheid van onze helpdesk voor uw medewerkers:
- 13x5: alle weekdagen van 7 uur ’s ochtends tot 20 uur ’s avonds
- 24x7: altijd bereikbaar, ook ’s nachts en in het weekend
Interventies ter plaatse
Bij grote problemen of dringende storingen komen wij meteen langs. Ook als u geen klant bent van EuroSys helpen wij u graag uit de nood.
U kan onze helpdesk bereiken op het nummer +32 11 60 90 07. U kan ook altijd een mail sturen naar [email protected].